logo
Adapter antenowy RF gniazdo FME - gniazdo TNC kątowy 50Ω
nr katalogowy: 62745
Fotografie oferowanego towaru (real) - kliknij na zdjęciu aby powiększyć
powiększenie powiększenie
Opis przedmiotu
FME jest złączem stosowanym najczęściej w urządzeniach i antenach GSM. Złącza FME mają impedancję 50Ω i przenoszą sygnał w paśmie do 2GHz. TNC jest złączem stosowanym w radiokomunikacji, najczęściej w urządzeniach i antenach WLAN oraz GSM. Złącza TNC przenoszą sygnał w paśmie do 11GHz i posiadają impedancję 50Ω.

Oferowany adapter jest przejściówką do zamiany wtyku FME na gniazdo TNC, zamiany wtyku TNC na gniazdo FME lub połączenia ze sobą kabli. Adapter najczęściej stosowany jest w sytuacji, gdy łączone kable lub sprzęty posiadają odpowiednie złącza TNC oraz FME. Adapter posiada z jednej strony złącze żeńskie FME zaś z drugiej strony złącze żeńskie TNC. Złącza ustawione są względem siebie pod kątem 90° dzięki czemu można uzyskać zagięcie bez konieczności nadmiernego wyginania kabla (co może skutkować złamaniem lub pogorszeniem własności transmisyjnych).
Do przesyłania sygnałów RF (Radio Frequency - wysokie częstotliwości MHz-GHz) stosowanych jest wiele rodzajów złącz koncentrycznych. W urządzeniach i antenach TV, SAT, FM, DAB, DVB, GSM, GPS, WiFi itp. występują złącza przeznaczone do pracy w zakresach częstotliwości od kilkudziesięciu MHz do kilkudziesięciu GHz. Najczęściej stosowane obecnie złącza prezentuje tabela poniżej - prezentujemy w niej wygląd wtyków i gniazd danego typu, maksymalną częstotliwość pracy oraz przybliżone średnice złącz.
Oferowany adapter wykonany jest niklowanego mosiądzu i posiada złocone styki. Impedancja adaptera wynosi 50Ω.
Dane techniczne
Materiał: niklowany mosiądz, złocone styki
Złącza: gniazdo FME żeńskie, gniazdo TNC żeńskie
Impedancja: 50Ω
Pasmo pracy: <2GHz
Wymiary: 25.5/23.5/11.0mm
Masa: 14g
Kontakt
Adres internetowy: www.stratos.pl
E-mail: info@stratos.pl
Tel: 22 834-88-30
Adres: Warszawa ul. Kasprowicza 107 (na terenie SP 223 ok. 200m od stacji metra Wawrzyszew)
Sprawdź jak dojechać (kliknij): mapka dojazdu